Assalamu'alaikum wbt..Ahlan Wasahlan~
.: Latest News From Gen05 :.

Restart

Sunday, September 26, 2010 , Posted by GEN 05 at 8:22 AM

*clear throat*

pencil hikmah ni wujud balik setelah lama meninggalkan site ni. ya, mungkin dah bersawang tapi masih tak dapat dilihat dengan mata kasar even dengan menggunakan spec berbingkai adidas sekalipun. mungkin hanya dapat dilihat dengan mikroskop tingkat 12 sahaja. sejuta kemaafan dipohon sempena bulan yang mulia ni sebab mungkin pencil hikmah dah terlalai dengan amanah yang diberi untuk mengupdate site gen05. InsyaAllah pencil hikmah akan cuba mencuri masa yang ada untuk memastikan site ni terisi dengan info yang baik dan membina. so, pencil hikmah membuka seinfiniti peluang kepada semua ahli gen05 yang berminat untuk berkongsi pendapat, meluahkan persaan yang terpendam, apasajalah yang nak diceritakan dengan menulis di site ni. usah malu dan ragu sebab sebarang jenis identiti boleh dirahsiakan.

di bulan syawal yang mulia ni juga, marilah sama-sama kita meng'complete'kan puasa 6 yang semestinya  mempunyai banyak kelebihan..


Dari Abu Ayyub Al-Anshory ra bahwa Rasulullah SAW bersabda: “Barangsiapa berpuasa Ramadhan, kemudian diikuti dengan berpuasa enam hari pada bulan Syawwal, maka ia seperti berpuasa setahun.” Riwayat Muslim


till we meet again

regards, 
pencil hikmah

Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment